Przyszła kolej na wał
Niestety muszę zmierzyć się z koleją naprawą swojego Terrka. Teraz przyszła kolej na regenerację wału. Po odbiorze auta z naprawy reduktora pojawiło się takie uporczywe stukanie przy nagłym przyspieszaniu, lub hamowaniu oraz załączaniu reduktora.
Auto we wtorek odstawiłem do serwisu MOTO-RACE, aby zdiagnozowali problem. Na miejscu okazało się, że przyczyną stukania są zużyte elementy wewnątrz wału (zapomniałem teraz jak to się fachowo nazywa). Aby naprawa była skuteczna to należy wał zdemontować i wysłać go do firmy specjalizującej się w takich regeneracjach.
Umówiłem się z chłopakami na poniedziałek, że zostawię im auto na demontaż wału .
Przy okazji dzisiejszego demontażu okazało się, że mam do wymiany również końcówkę drążka. Pewnie jest to efekt niedzielnej wyprawy w teren. Trudno, zabawa w off-road jest kosztowna.
Teraz czekam (nie)cierpliwie na powrót cześć z naprawy, mając nadziej że uda mi się odebrać Terrka przed weekendem.
Teraz czekam (nie)cierpliwie na powrót cześć z naprawy, mając nadziej że uda mi się odebrać Terrka przed weekendem.
Komentarze
Prześlij komentarz